litt om

"Marius" advent afrikansk blomst ansikter ateist balkong bandana bibelen bibelleseplan biltur blogaward blomster bok boller boro bruktfunn bursdag byttering bær bønn crochet denim digresjon dikt DROPS drømmer dører familie Fana ferie fjell fjæra fletter flora florasafari foto Framnes fredag fritid frukt garn genser gjærbakst grytelapper grøt gypsy haiku hals/cowl hamp havet heklablomster hekling helg hexagon hjemme hjerter humor hund hus hønsestrikk høst høytider idèer interiør islender jakke jul julegaver julehekling kaker kattene Kayla Kitty kjoler kofte kollasj konkuranse kunst lappesøm Lavangen leggvarmere lektyre livet lue lørdag løvetann mamma marihøne maskemarkør mat mbym meg merkedag midtsommer monsterbukse morgenstund morsdag muffins music musikk mønster mørketid Narvik Nasjonaldagen nettinghekling nye ord nyttår oldemorsruter oppdatering opplegg oppskrift ord ordspråk oss pause photographyquote pledd prat primstaven procrastination prosjekt proverb prøvelapp påske quote regn ripple rosett rundstykker russersokker salg salme sayings selbumønster sitat sjal skjerf smil smågodt småkaker sne sokker solgt solsikke sommer sommerhekling sommertopp sti stjernebilde strikkegarnsleksikon strikking striper strømper stuekos suppe symaskina søm teknologi tradisjon treegrounding trening tråder tur tvinnarand tøfler ugler ull ulltrøye valentin valp verden vesker vester vintage vinter vinterstrikking votter været vår yrkesvalg ønskelister årstidsfest

05.01.2014

Jakken som var så fin på oppskriftsbildet, som jeg prøver å lage, er snart ferdig.

Med noen forandringer. Jeg skal ha lommer på. Hette og armene er hekla. De armene jeg opprinnelig strikka er blitt til hetta på jakken. Jeg har ikke så mye garn igjen, så nå må jeg avslutte prosjektet.

 Nå har jeg mange tråder å feste...


Denne oppskriften fra DROPS.



Så får vi se om jeg kan bruke jakken... :-)




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

“Above all, be true to yourself, and if you cannot put your heart in it, take yourself out of it.”